26.

Today I’m 26. Today I’m in Paris. Today I’m happy. Today I’m in love. Today I don’t feel old. Today I’m happy about many calls and messages. Today is a good day. Today is a day I don’t want to forget.

// Heute bin ich 26. Heute bin ich in Paris. Heute bin ich glücklich. Heute bin ich verliebt. Heute fühle ich mich noch nicht alt. Heute freue ich mich über so viele Glückwünsche per Telefon, SMS und Facebook. Heute ist ein guter Tag. Heute ist ein Tag, denn ich nicht vergessen möchte. //

Oh, and we saw the Mona Lisa today.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s